سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است، خوزستان قدرت اول کشتی فرنگی از نظر کمیت و کیفیت بوده و خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد بنا در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: این رقابت‌ها تنها مسابقات جام تختی نیست و چرخه نهایی داخل تیم ملی کشتی فرنگی است که از صبح روز گذشته آغاز شد که البته کشتی‌های صبح دلچسب نبود، اما کشتی‌های عصر دیروز عالی بود.

 او می‌گوید:  حساسیت کشتی‌ها امروز بیشتر می‌شود، ولی در مجموع همه داشته‌های ما به جز ۷ نفری که از حضور در این مسابقات معاف شده اند، در اهواز حاضر هستند و فکر می‌کنم کادر فنی و کمیته فنی نیز راضی باشند.

به گفته سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی  طی صحبت که با آقای باوفا سرمربی تیم ملی جوانان  در این رقابت‌ها به خیلی از کشتی گیران جوان شانس داده.

این مقام مسئول  گفت: در مجموع فاکتور سنی تیم ملی بزرگسالان خیلی پایین آمده است و یک نسل جدید ساخته شده است و با پیگیری‌هایی که فدراسیون در رده پایه انجام می‌دهد، روز به روز این فاکتور سنی جوان نیز می‌شود. همه کشتی گیران که در جام تختی کشتی گرفتند برای ما پدیده هستند.

به گفته آقای بنا، جام تختی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است، اما نه اینکه همه چیز صد درصد باشد و کشتی گیران مجدداً در فیلتر مسابقات خارجی قرار می‌گیرند و در نهایت از نفرات که از دل این مسابقات انتخاب می‌شوند و هفت کشتی گیری که در مسابقات اهواز شرکت نکردند، برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسابقات کشور‌های اسلامی، بازی‌های آسیایی و جهانی صربستان استفاده می‌شود.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است خوزستان همیشه خوب بوده است و وقتی صحبت از کشتی فرنگی می‌شود، اول خوزستان و بعد در کنار آن از فارس و مازندران نام برده می‌شود.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، ششم اسفندماه با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.