نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: پروژه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر با پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی در حال اجراست و با جدیت پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -محمود عباسزاده گفت: پروژه زمین گرمایی نخستین واحد تولید برق پاک و پایدار که 18 سال مسکوت مانده بود و در حقیقت روند پیشرفت آن کند بود که با جدیت پیگیری شد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس می گوید: با پیگیری هایی که صورت گرفته است این پروژه در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انشاالله تا خردادماه سال 1401 به بهره برداری خواهد که چنین اتفاقی بسیار ارزشمند است.

به گفته او، در اولین ملاقاتی که با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم داشتیم، درخواست کردیم تا رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس سفری را به مشگین‌شهر انجام دهند تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم منطقه قرار گیرند.

عباسزاده گفت: حق مسلم مردم این منطقه است تا از بهترین امکانات آموزشی و فرهنگی بهره‌مند شوند و شایسته نیست بعد از گذشت سال‌های طولانی شهرهای مختلف مشگین‌شهر از کمبود فضاهای آموزشی، تربیتی، ورزشی و تفریحات سالم بی‌بهره باشند که حل این مشکلات را پیگیری مجدانه کردم.

او می گوید: تخصیص منابع مالی باید در حد نیاز به انجام برسد تا از لحاظ استحکام و کفایت فضاهای آموزشی دغدغه‌ها و مشکلات به تدریج رفع شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.