معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در بدو ورود به کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد سلیمانی ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران با استقبال زینی‌وند استاندار کرمان و  شاکری مدیرکل محیط زیست استان وارد فرودگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شد.

او  بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سلاجقه در خصوص هدف خود از سفر به استان کرمان گفت: این سفر ادامه سفر‌های استانی است که برای بررسی وضعیت محیط زیست استان‌های مختلف در ابعاد مختلف اعم از مسائل آب، آلاینده ها، تالاب‌ها ومسائل خاک وپسماند‌ها و ... که مربوط به حوزه محیط زیست می‌شود، انجام می‌شود.

به گفته او، قرار است از ادارات کل استان‌ها برای بررسی وضعیت استان و همچنین طرح‌های مختلف در ابعاد صنعتی ومعدنی و سایر پروژه‌هایی که در سطح استان کارمی شود، حتما مواردی که در نسبت محیط زیست احتمالا دچار مشکلاتی است، بازدید و آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

او همچنان گفت: صنایع و واحد‌هایی که از لحاظ محیط زیستی در رتبه مناسبی قرار دارند به عنوان الگو بررسی تا بتوانیم وضعیت محیط زیستی کشور را بر اساس داده‌هایی که بi صورت میدانی جمع آوری می کنیم سامان دهیم.

او می‌گوید: باتوجه به خشک سالی‌هایی که اتفاق افتاده است، خوشبختانه استان پهناور کرمان نسبت به بقیه نقاط کشور، امسال وضعیت مناسب تری از لحاظ منابع آبی دارد و می‌طلبد که در ابعاد مختلف در مسائل انتقال آب و... بازدید داشته باشیم.

سلاجقه گفت: امیدوارم که بتوانیم نسبت به محیط زیست استان، گام‌های مدبرانه‌ای منطبق با شرایط اقلیمی منطقه برداریم و مشکلاتی که مردم در این خصوص دارند را رصد کرده و اگر اینجا قابل حل نبود و در تهران وهیات دولت مشکلاتی را مرتفع سازیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار