وزیر کشور گفت:مصوبات سفر رییس جمهور در بحث آب، کشاورزی، آموزش و پرورش و راه در سفر به سیستان و بلوچستان بررسی شد با توجه به اهمیت و توجه رییس جمهور به استان امیدواریم که این حرکت‌ها نتایج بسیار خوبی را در آینده نزدیک برای منطقه داشته باشد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -احمد وحیدی   در حاشیه نشست هماهنگی فرمانداران و شهرداران سیستان و بلوچستان  گفت: پس از چندین بازدید از شمال سیستان و بلوچستان نشستی با فرمانداران و استاندار استان برگزار و مصوبات سفر رییس جمهور و منابعی که برای این کار اختصاص داده شده بود بررسی شد.

او می گوید: در این نشست در رابطه با اینکه مصوبات سفر و منابع آن چگونه به بهترین شکل ممکن هزینه شود تا نقشی در توسعه سیستان و بلوچستان داشته باشد بررسی شد.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور به اتصال دسترسی مجوزهای آنلاین متصل شده یا خیر گفت:  وزارت کشور خیلی نقش زیادی در دادن مجوزها ندارد بیشتر با سازمان ثبت احوال ارتباط دارد که آن‌ها هم هر اطلاعاتی که مورد نیاز سامانه باشد بلافاصله در اختیارشان می‌دهند و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

او از سفر خود به پاکستان گفت: سفر بسیار خوبی بود، پاکستان کشور مهم و همجوار ما هست و ما روابط توسعه‌ای بیشتری را با این کشور در ابعاد اقتصادی و مسائل مرزی باید داشته باشیم.

  احمد وحیدی وزیر کشور دیروز/چهارشنبه/ به منظور بررسی وضعیت منطقه سیستان وارد زابل واقع در شمال سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

بازدید از اردوگاه نیاتک، بازدید از مرز و مسیر رودخانه و تالاب بین‌المللی هامون، چاه نیمه چهارم، ورودی آب جریکه، بازارچه میلک، چاه ژرف شماره سه، اردوگاه ادیمی و نشست هماهنگی با فرمانداران و شهرداران این استان از مهمترین برنامه‌های وزیر کشور در روز اول سفر به سیستان و بلوچستان بود.

وحیدی در دومین روز سفر به سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه از میرجاوه، فرودگاه سراوان، بازارچه‌های مرزی کوهک، پیشین، ریمدان و اقدامات پس از سیل در کنارک بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار