رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی وضعیت استخدامی ۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز استخدام دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تغییر ریلی که در دانشگاه آغاز کردیم و با تلاش اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم از این چالش‌ها و وضعیت بحرانی عبور کنیم و  شرایط سخت دانشگاه را پشت سر گذاشتیم.

او می گوید شاهد بودیم که در فضای مجازی موجی راه انداختند و امید شما را هدف قرار دادند تا اینگونه القا کنند که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی دسته دوم است و بر این اساس، شعار همسان‌سازی سر دادند. دانشگاه آزاد اسلامی امروز به شرایط ثبات رسیده و افق‌های روشنی پیش روی آن نمایان شده است. تنها با نظام‌مند کردن سیستم آموزشی دانشگاه، توانستیم درآمد‌های دانشگاه را انضباط بخشیم و افزایش دهیم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی می گوید در موضوع اختصاص زمین برای مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در حال تعامل با وزارت مسکن و شهرسازی هستیم و تا دو سال آینده بتوانیم اتفاقات جدی در این حوزه برای همکاران رقم بزنیم و این موضوع به طور جدی در دستورکار دانشگاه قرار دارد و شبانه روز پیگیری می‌شود تا یک ارزش افزوده در زندگی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی وارد کنیم.

طهرانچی گفت: مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اجاره به شرط تملیک خواهد بود و هیچ هزینه‌ای از افراد دریافت نمی‌شود، اما این موضوع در فیش حقوقی درج خواهد شد. همچنین ساخت مسکن نیز از طریق تعاونی‌های مسکن هر استان پیگیری می‌شود و سازمان مرکزی تنها نقش نظارتی خواهد داشت.

به گفته طهرانچی در جلسه هیأت رئیسه اخیر مصوب کردیم که کارکنانی که بدون مجوز استخدام دارای بیش از ۸ سال سابقه کاری در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، با آن‌ها قرارداد پیمانی منعقد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تغییر ریل داد و دانشگاه آزاد را ورشکسته کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
افق‌های روشنی پیش روست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز پیمانی میشوند تا ۳۲۰ نفر دیگر از دوستان و بازنشستگان و آقازاده ها هم استخدام شوند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
چقدر ادعا چقدر شعار چقدر عددسازی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
طهرانچی میگه وضعیت خوبه حتما خوبه . منتها برای خودش و دوستانش خوبه نه برای کارکنان و اساتید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
طهرانچی ادعا میکنه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی دسته دوم نیست کاملا درسته . دانشگاه دسته سوم هم نیست . البته طهرانچی ادعا میکنه دانشگاه آزاد را به نسل چهارم و پنجم و ششم و.............. ارتقا داده است !کدام ماست فروشه که بگه ماست من ترشه ؟ طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی را نابود کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
اعتماد بنفس طهرانچی خیلی جالبه . این اعتماد بنفس در سایر مدیران هم مشاهده میشه . آقامیری هم مانند طهرانچی نگاه ارباب رعیتی به کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد تهران مرکزی داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
آقامیری خودشه آدم خوبیه ولی سایر افرادی که با خودش آورده آقامیری را بدنام کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای طهرانچی شما با اقدامات و عملکرد ضعیف خود و دوستانتان ، کارکنان و اساتید را ناامید کرده اید نه فضای مجازی . مثلا در تهران مرکزی ببینید چه اتفاقات عجیب و غریبی افتاده است در برابر شما چکار کرده اید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
طهرانچی بدنبال شخم زدن دانشگاه آزاده تا از آقازاده ها و سفارش شده ها و خویشاوندان جایگزین اساتید و کارکنان کنه . اساتید اخراجی دانشگاه آزاد در حال افزایشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
مسکن نخواستیم پیشکش ! حقوق و مزایای عادلانه پرداخت کنید نه اینکه با آشنایان خودتون قراردادهای نجومی ببندید و کارکنان زیر خط فقر حقوق بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
جناب آقای طهرانچی این همه سامانه آموزشی و پژوهشی و ............ راه اندازی کردید چرا واهمه دارید تا سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران دانشگاه آزاد را راه اندازی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
مگر مدعی نیست سیستم آموزشی دانشگاه آزاد را نظام‌مند کرده و توانسته درآمد‌های دانشگاه را انضباط بخشیده و افزایش دهد پس چرا از ایجاد سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران دانشگاه آزاد میترسد؟ اگر راست میگوید بسم الله.
Iran (Islamic Republic of)
شادنوش
۱۳:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای طهرانچی گیریم وضعیت استخدامی ۳۲۰ نفر از کارکنان فاقد مجوز استخدام دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی کردید چرا اعلام نمی کنید چه تعداد از دوستان و رفقای خود رو بدون مجوز ، در دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان مدیران استخدام کرده اید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
در حالی که از اساتید تهران مرکزی ، وزیر و وکیل و مسئول رده بالای دولتی داریم برای پستهای مختلف در این واحد دانشگاهی از آقای .......... و خانم ............... خارج از دانشگاه آزاد دعوت به همکاری کرده اند الان از رییس واحد تا رییس حوزه ریاست تا معاونت و............................ همگی غیر دانشگاه آزادی هستند و اونوقت طهرانچی میگه بحران را رد کرده ایم ! اینها خودشون بحران زا هستند .
Iran (Islamic Republic of)
سمنانی کارمند دانشگاه
۱۳:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تا دوسال آینده ؟؟؟؟؟ تا دوسال آینده معلوم نیست طهرانچی و رفقا در راس دانشگاه آزاد باشند . در واقع وعده سر خرمن است مانند سایر وعده های داده شده از چندسال پیش تاکنون که هیچکدام عملی نشده است !
آخرین اخبار