امید مهتاب به عنوان تنها کاندید ریاست هیات والیبال کردستان برای چهار سال هدایت این هیات را به دست گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - ریس فدراسیون والیبال کشور در مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال کردستان گفت:استان کردستان چه در رشته والیبال و چه در دیگر رشته‌های ورزشی جزو استان‌های مستعد و ورزشکارخیز کشور است و درخشش ورزشکاران کردستانی در رشته‌های مختلف بیانگر این ادعا است.

محمدرضا داورزنی گفت: کردستان سرشار از استعداد‌های ناب است، اما به جایگاه واقعی خود در کشور نرسیده است.

به گفته او نبود اسپانسر و منابع محدود مالی واقعیتی است که در کردستان و سراسر کشور وجود دارد، اما خوشبختانه با همکاری و هماهنگی دستگاه ورزش و جوانان و استاندار قبلی کردستان یک نماینده از استان در لیگ برتر والیبال کشور حضور دارد که نتایج قابل قبولی هم در فصل جاری کسب کرد و آوردن شور و نشاط و هیجان در بین جوانان استان و شهرستان مریوان از دستاورد‌های مهم آن است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مراسم گفت:حضور تیم های کردستانی در رقابت های والیبال لیگ برتر، دسته یک و سوپر لیگ کشور در هردو بخش بانوان و آقایان نشانه رشد والیبال در استان کردستان است. ✅

حامد جولایی گفت:کمبود خانه اختصاصی رشته های مانند والیبال و نبود سالن های چند منظوره در سطح استان که هیات ها و تیم ها بتوانند به صورت تخصصی تمرینات خود را در آن انجام دهند یکی از مشکلات اساسی کردستان است. ✅

او می گوید:تیم راه یاب ملل مریوان تنها نماینده کردستان در لیگ برتر است و دستگاه ورزش و جوانان کردستان قدردان تمامی زحمات باشگاه راه یاب ملل در زمینه کمک به توسعه ورزش استان هست و خواهد بود. ✅

جولایی گفت:هیات های ورزشی کردستان به ویژه والیبال اگر در انتظار موفقیت هستند باید جذب اسپانسر و حامیان مالی را در اولویت کاری خود قرار دهند و تنها چشم به کمک های مالی دولت نداشته باشند.

مجمع انتخابات هیات والیبال استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون در سنندج برگزار شد و در پایان امید مهتاب به عنوان تنها کاندید با کسب اکثریت آرا مجمع به سمت رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

گفتنی است؛ «مهتاب» در این مجمع توانست ۲۲ رای از مجموع ۲۲ رای ماخوذه را کسب کند و برای چهار سال آینده بر کرسی ریاست هیات والیبال کردستان تکیه زند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.