معاون بازرگانی جهادکشاورزی همدان گفت: تولید روزانه مرغ استان همدان ۱۹۰ تا ۲۰۰ تن است که از این میزان ۱۳۰ تن به مصرف داخل استان و ۶۰ تا ۶۵ تن نیز به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حسین فضلی گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی در دو ماه دی و بهمن ماه به منظور جوجه‌ریزی صورت گرفته است.

دی ماه سه میلیون و۱۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که محصول مرغ تولیدی آن تا فروردین ماه سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

او گفت: در بهمن ماه نیز سه میلیون و ۱۱۱ هزار قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته که محصول آن از ابتدای فروردین و پیش از ماه رمضان به بازار خواهد آمد.

او در ادامه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز استان نخواهیم داشت به طوری که مرغ مازاد نیز به دیگر استان‌ها ارسال می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: اصناف ملزم به رعایت قیمت‌ها هستند به نحوی که ابلاغیه مذکور به اتحادیه مرغ‌فروشان ابلاغ شده تا واحد‌ها رعایت کنند.

فضلی گفت: قیمت مرغ قطعه‌بندی شده مثل «ران بدون پوست و کمر گیری شده ۴۱هزار و ۷۰۰ تومان و سینه با استخوان و بدون پوست ۵۰ هزار و ۴۶۵ تومان» تعیین شده است.

او گفت: قیمت کتف ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت بال ۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان در نظر گرفته شده است.

او قیمت گردن را ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان، مخلوط ران و سینه بدون پوست ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان و مخلوط بال و کتف ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
بجای ارسال مرغ به استانهای دیگر ، به اندازه هزینه حمل ونقل از قیمت آن کم کنندوبه هم استانیها بدهند .سطح درآمد استان همدان کمتر ازاستانهای دیگراست .بااین روش هم قدرت خریدبالا میرود وهم باعث ترافیک کمتر ، سوخت کمتر،تصادفات کمتر وبهره وری بیشتر نیروی کار وصرفه یشتراقتصادی می گردد.
آخرین اخبار