رئیس اداره ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : ۵۰ میلیارد تومان توسط حامیان کرمانشاهی پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- زلیخا فریادی گفت : تعداد فرزندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه بیش از ۱۱ هزار فرزند بوده و بر اساس آمار در ۱۰ ماهه امسال ۵۰ میلیارد تومان کمک توسط حامیان جمع‌آوری شده است.

به گفته رئیس اداره ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افرادی که تمایل دارند به ایتام کمک و این کار خداپسندانه را انجام دهند و حامی فرزندان نیازمند شوند می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و انتخاب استان کرمانشاه و فرزند نیازمند مراحل ثبت نام را انجام دهند.

طی مراحل ثبت نام شماره کارتی که مخصوص به فرزند بوده در اختیار حامی قرار گرفته و هنگام پرداخت اسم فرزند نمایش داده شده و مستقیماً به حساب فرزند واریز می‌شود.

اگر حامی بیش از یک فرزند را زیر پوشش خود داشته باشد پیغام طرح اکرام ۲ فرزند یا بیشتر را دریافت می‌کند و پس از واریز کمک مبالغ دریافتی به طور مساوی بین فرزندان تقسیم می‌شود.

حمایت از کودکان نیازمند یک تعهد اخلاقی و انسانی بوده و اگر بعد از مدتی حامی قصد انصراف داشته باشد مشکلی ایجاد نمی‌کند.

حداقل هزینه کمک ماهیانه و مستمر برای هر کودک در حال حاضر مبلغ ۵۰ هزار تومان است، ولی با توجه به سطح درآمد حامی این مبلغ می‌تواند کمتر یا بیشتر شود.

هر حامی با توجه به سن، تحصیلات، جنسیت یا هر چیز دیگری می‌تواند فرزند خود را انتخاب کند، ولی معمولاً کودکانی که حامی نداشته و نیازمندی بیشتری دارند را انتخاب می‌کنند و این انتخاب بر اساس شناسنامه‌ای که فرزندان در کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند، انتخاب می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.