جدول زمان بندی اکران‌ها و نشست‌های تخصصی بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی جشنواره حضرت محمد (ص) در آئینه ادب و هنر ۷ و ۸ اسفندماه اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - این کنگره در شیراز سومین حرم اهل البیت (ع) و به میزبانی سینما فرهنگ و همراهی داوران بخش فیلم کوتاه با برپایی نشست‌های نقد و بررس، برگزار می‌شود.

گفتنی است رهبر قنبری، محمدرضا مصباح، مرجان اشرفی زاده، کوروش زارعی و احسان همتی داوری این کنگره جهانی را به عهده دارند و نشست‌ها رایگان و تخصصی با موضوع بیان دراماتیک هنر قدسی در سینما و تئاتر توسط دکتر امین رضا نوشین و همچنین، شخصیت پردازی دراماتیک شخصیت در سینما و تئاتر با حضور دکتر نصرالله قادری، هشتم اسفندماه، ساعت ۱۹ الی ۲۱ تشکیل می‌شود.

سالن سینما فرهنگ شیراز میزبان بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی جشنواره حضرت محمد (ص) ۷ و ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ است که سانس اول ساعت ۲ و سانس دوم ۴ و سانس سوم نیز ساعت ۱۸ نماش داده می‌شود.

بخش فیلم کوتاه جشنواره بصورت رایگان برای اکران فیلم‌ها در نظر گرفته شده و به دلیل رعایت اصول بهداشتی با محدودیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، میزبان هنرمندان، علاقه‌مندان و عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.