رئیس کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی از ادامه داشتن روند تصویب طرح صیانت خبر داد

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا تقی‌پور گفت : تعبیر کلمه ابطال یا لغو تصویب کلیات طرح صیانت یک شیطنت رسانه‌ای بود که دیشب دیر وقت در فضای مجازی منتشر شد.

دیشب بود که بر اساس تصاویری که از نامه آقای پورسید معاون قوانین مجلس به رئیس کمیسیون مشترک طرح صیانت منتشر شد، مشخص شد، این کمیسیون باید "ماده‌های مربوط به حکم رهبر انقلاب در صلاحیت شورای عالی فضای مجازی را استخراج می‌کرد و مطابق مصوبه این شورا، مواردی را که در صلاحیت قانونگذاری مجلس است، به تصویب می‌رساند؛ اما حالا آن چه تصویب شده، چنین نیست. "

به گفته تقی پور اما، نامه معاونت قوانین مجلس خارج از وقت اداری در دبیرخانه قرار گرفته است.

 پیش از این اعضای کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه دیروز کمیسیون با ۱۸ رای موافق کلیات این طرح را به تصویب رسانده بودند.

قرار است صندوقی در این طرح ایجاد شود که در بخشی از این طرح به آن اشاره شده است که شخصیت حقوقی مستقل دارد و با گرفتن مبالغی از ارائه خدمات مخابراتی و فروش ترافیک توسط وزارت ارتباطات، به حمایت از توسعه خدمات پایه کاربردی داخلی می ‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۱:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
درود اگر میشد درباره ی قیمت خودرو طرح صیانت بگذارند و از مردم حمایت کنند، چقدر خوب بود، اگر میشد از قیمت ملک برای مردم صیانت کنند که اینگونه قیمتها نجومی نشود چقدر خوب بود، اگر میشد از حقوق مالی مردم صیانت کنندکه خرج و برجها هماهنگتر شود چقدر خوب بود، اگر میشد از طرح بهینه کردن و فراوانی ارزاق ملت صیانت کنند چقدر خوب بود، اگر میشد از طرحهای خوب کشاورزی، آبخیزداری، جنگلها، دامداری، معادن و منابع، و ..... که مردم را به آرامش بیشتری میرساند، صیانت میشد چقدر خوب بود، نمایندگان محترم لطفا به مسائل مردم بپردازید، این گونه مسائل که برایش وقت میگذارید برای شان شما زشت است که که مردم میفهمند و میدانند که با آنان نیستید، بسیار متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
درود بر مجلس انقلابی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
این طرح بسیار خطرناک تر از حذف ارز ۴۲۰۰است شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
تقی‌پور: تصویب کلیات طرح صیانت باطل نیست.
درسته ، باطل تو و امثال تویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
منظورت خودت بودی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۳:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
برارک چرا عصبانی بویه ؟؟!!!
آخرین اخبار