روکش آسفالت ۴۰۸ کیلومتر از راه‌های استان کرمانشاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تا کنون ۴۰۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بصورت امانی، پیمانی روکش آسفالت رگلاژی موضعه‌ای و لکه گیری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علی سلیمی گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه روکش آسفالت شده که بیشترین عملیات آسفالتی در شهرستان کرمانشاه و در محور‌های شریانی انجام شده است.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تناژ آسفالت مصرفی امانی و پیمانی ۱۳۴ هزار و ۸۴۳ تن است.

 ۹۱ کیلومتر آسفالت رویه نهایی بصورت پیمانی انجام شده است و ۶۴ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی پیمانی طی ۱۱ ماهه امسال انجام شده است.

 ۵ کیلومتر شانه سازی آسفالتی پیمانی، ۵۷ کیلومتر لکه گیری آسفالت پیمانی و انجام ۵۹ هزار و ۷۳۲ متر درزگیری پلیمری از دیگر اقدامات پیمانی معاونت راهداری است.

درزگیری پلیمری برای جلوگیری از نفوذ آب باران و آب‌های سطحی از محل ترک‌ها و نشست‌های حاصل از زیرسازی صورت گرفته و این اقدام سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت می‌شود.

هدف نگهداری راه ها، کاهش میزان خرابی جاده و افزایش عمر آسفالت محور‌های مواصلاتی، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب، مطلوب و ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن تأمین ایمنی راه‌ها است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.