سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیشترین علت افزایش انتقال و شیوع کروناویروس را حضور افراد در تجمعات به ویژه دورهمی‌های خانوادگی و مراکز شلوغ و پرتردد دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر سید وحید حسینی در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه در این ایام عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مردم خواست تا افرادی که تا کنون واکسن خود را دریافت نکرده اند، هرچه سریعتر به مراکز اعلام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

او با تاکید بر اولویت اقدامات پیشگرانه به ویژه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل دُزهای واکسن کرونا در مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ از سوی مردم، گفت: مردم باید با توجه به وضعیت کرونا در استان، با پرهیز از هرگونه عادی پنداری و ساده انگاری، به توصیه‌های بهداشتی پایبند باشند.

دکتر سید وحید حسینی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در این شرایط بحرانی را موجب پیشگیری از افزایش و انتشار این بیماری در جامعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با همراهی و همدلی مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین تلاش مجموعه سلامت، شاهد کاهش آمار این بیماری در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.