مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: امروز باید از ظرفیت رسانه در جهاد تبیین استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  احمد علیرمضانی در ششمین جشنواره استانی ابوذر که با حضور اصحاب رسانه و مسئولان در سالن اندیشه شهر کرمان برگزار شد، به موضوع رسانه و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: یکی از کلید واژه‌های مهم و پرتکراری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بار‌ها بر آن تاکید داشته اند فرهنگ رسانه و اهمیت آن است.

او گفت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه مهم مطرح کردند؛ بر این اساس رسانه باید به جای صحبت کردن بیشتر عمل کند تا منویات مقام معظم رهبری در جامعه عملیاتی شود.

علیرمضانی می‌گوید: امروز جنگ در حوزه فرهنگ و رسانه است؛ بنابراین ما نباید در این بحث تنها به دستگاه‌های رسمی مانند صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و ... اکتفا کنیم؛ بلکه نیرو‌های انقلابی مقلد مقام معظم رهبری باید حضور پیدا کنند تا با عملیات دشمن را از منطقه دور کنند.

او از همه خواست، بسیجی وار وارد فضای مجازی شوند و ضمن کمک به دستگاه‌های رسمی، سنگر‌های دشمن را بگیرند و دشمن را به عقب‌نشینی وادارند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در جنگ روایت‌ها ایجاد تردید در باور‌های دینی مردم، سلاح برنده دشمن است.

به گفته علیرمضانی، امروز دشمن در بحث نظامی نمی‌تواند کاری کند؛ بلکه باور‌های واقعی و درست مردم را با ایجاد تردید متزلزل می‌کند.

او می‌گوید: رسانه‌ها باید بسیج گسترده‌ای در فضای مجازی ایجاد و از حالت پدافندی به آفندی برگردند تا بتوانند دشمن را بیرون برانند.

علیرمضانی گفت: امروز باید از ظرفیت رسانه چه رسمی و چه افراد عادی (همه افراد رسانه هستند) در جهاد تبیین استفاده کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: صداو سیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار