میرزاخانی گفت: بانک‌ها باید در زمینه پرداخت وام به تعهدات خود عمل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - میرزاخانی معاون اقتصادی استاندار مرکزی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری گفت: بنابر تأکید رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی همه بانک‌های خصوصی و دولتی باید تا انتهای امسال به تعهدات خود عمل کرده و به افراد واجد شرایط با حداقل ضمانت‌ها تسهیلات پرداخت کنند.

در این جلسه مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد شهید، صمت و جهادکشاورزی استان مرکزی گزارشی از وضعیت اشتغال مولد و پایدار دستگاه مطبوع خود و معرفی کارآفرینان به بانک‌ها گزارشی ارائه دادند.

این گزارش‌ها حاکی از آن بود که به طور نسبی اکثر بانک‌ها به تعهدات خود عمل کرده اند جز تعداد کمی که از سوی مسئولان مورد انتقاد قرار گرفته و بر پرداخت وام‌های تعهدی تا پایان سال تأکید کردند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مرکزی هم گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده در قالب تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت شده که توانستیم بیش از ۶ هزار شغل در استان ایجاد کنیم که سال آینده هم با افزایش خوب ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مواجه خواهیم شد.

در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی امکان برای تحقق اشتغالزایی بر تعامل بیشتر بانک‌ها تأکید شد.

وضعیت تسهیلات مشاغل خانگی، تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از صندوق توسعه ملی گزارش اشتغال ایجاد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی و اشتغال‌های پیش بینی شده از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
بانک ملی یکی از شهرهای استان برای بیست سی میلیون وام دو تا ضامن کارمند رسمی از اعضای درجه یک خانواده با گواهی کسر از حقوق و چک میخواد . کی میتونه جلوش رو بگیره ؟