عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص ادامه رفتار زندانبانان رژیم اشغالگر صهیونیستی با اسیران فلسطینی هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت مردم و مقاومت اجازه نخواهند داد رژیم اشغالگر صهیونیستی هر طور که می‌خواهد با اسیران فلسطینی در زندان‌های این رژیم رفتار کند.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الان، زاهر جبارین اعلام کرد شورشی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی شاهد هستیم نشان می‌دهد مسئولان زندان‌های رژیم اشغالگر تا چه حد به اسیران فشار می‌آورند و به حقوق آن‌ها تجاوز می‌کنند.

جبارین تأکید کرد مقاومت و مردم قهرمان فلسطین به اشغالگران اجازه نخواهند داد آنگونه که می‌خواهند با اسیران قهرمان رفتار کنند و مرز‌های نبرد داخل زندان‌ها باقی نخواهد ماند.

جبارین گفت: در صورتی که آنچه علیه اسیران قهرمان ما صورت می‌گیرد متوقف نشود، مسئولیت هر آنچه رخ بدهد بر عهده رژیم اشغالگر است. همه اسیران تصمیم خود را گرفته اند و هیچ راهی برای تجاوز به حقوق یا افزایش فشار بر آن‌ها وجود ندارد و علیرغم میل مسئولان ظالم زندان ها، حقوق بازپس گرفته می‌شود.

این عضو جنبش حماس در پیامی به اسیرانی که مبارزه خود را علیه ظلم مسئولان زندان و سلطه گری آن‌ها ادامه می‌دهد، درود فرستاد.

جبارین همچنین با ارسال پیامی به احمد ایوب عبیده، اسیر قهرمان فلسطینی از اقدام او در دفاع از خود و براداران اسیرش تمجید کرد.

ایوب عبیده، هنگامی که به بهداری زندان منتقل می‌شد با کلمات خود به زندانبانان رژیم اشغالگر اسرائیل در زندان صحرایی نفحه تاخت و تنش در بخش‌های مختلف زندان تشدید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار