طرح‌های پیشران باید برای سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری با اولویت تعیین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای حیدری سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد برای سفر آینده رئیس جمهوری در اولویت قرار می‌گیرد که فهرست نهایی این طرح‌ها، ظرف سه روز آینده مشخص می‌شود.

مقرر شد تا طرح‌های با پیشرفت ۵۰ درصد به بالا برای دریافت اعتبار در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری مطرح شود، اما به سبب ایجاد توازن در استان طرح‌های با پیشرفت ۳۰ درصد نیز مورد تاکید قرار گرفت.

در سه روز آینده طرح‌های مقدماتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت طرح‌های مهم و با اولویت تعیین می‌شود.

امید است با همراهی دستگاه‌های اجرایی، گام‌های اساسی برای توسعه استان برداشته شود و از فرصت سفر رییس جمهور در راستای رشد و توسعه استان بهره گرفته شود.


بیشتر بخوانید


در انتخاب طرح‌ها عدالت و توسعه متوازن بین شهرستان‌ها رعایت می‌شود و تمامی شهرستان‌ها باید از اعتبارات سفر بهره‌مند شوند.

آقای میرهاشمی نماینده حوزه معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: اولویت طرح‌های قابل ارائه در سفر رئیس‌جمهور با طرح‌های با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورتی طرحی زیر ۵۰ درصد ارائه شود که جزو طرح‌های پیشران و محرک استان باشد.

اعتباری که به پروژه‌های عمرانی سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند، باید ظرف دو سال منجر به تکمیل طرح شود.

آقای شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله نخست ۳۷ هزار میلیارد تومان طرح برای نهایی شدن برای سفر رئیس جمهور بررسی می‌شود.

طرح‌هایی برای سفر رئیس جمهور انتخاب می‌شود که ردیف اعتباری ملی و استانی و مجوز ماده ۲۳ داشته باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار