مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ظرفیت مناسبی برای تحقق هر چه بهتر اهداف فرهنگی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - امین درخشان گفت: فرهنگ به دلیل تأثیرگذاری چشمگیر بر ذهنیت، رفتارهای فردی و اجتماعی و گرایش های سیاسی دارای ارزش و اهمیت ویژه ای است. 

او با اشاره به اینکه فرهنگ هر ملت نشانه هویت و استقلال آن است، گفت: مشارکت فعالانه مردم پیش نیاز توسعه فرهنگی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تلاش برای صیانت از فرهنگ دینی و ملی در مقابل فرهنگ غرب نیازمند طراحی  مهندسی و نگاه ویژه به این حوزه مهم است. 

درخشان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر در سال آینده دارد که یکی از مهمترین آنها برگزاری کنگره استانی سردار شهید قاسم سلیمانی با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فتح این استان است. 

او گفت: هدف از برگزاری این کنگره ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن مقام والای سردار دل ها به قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از جمله نسل جوان است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.