دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اقدامات قرآنی امام جمعه همدان برای تدوین سند قرآنی در استان همدان قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سعیدرضا عاملی گفت: ایجاد دبیرخانه شورای قرآنی استان در دفتر نماینده ولی فقیه از نوآوری‌های مناسب برای حفظ قرارگاه قرآنی در استان است که می‌تواند در سایر شورا‌های قرآنی مورد توجه قرار گیرد و از آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان قدردانی می‌شود.

او گفت: تصویب سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان همدان نشان از تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است  و تدوین تفصیلی جزئیات اقدامات استانی نشان از دقت و پیشینه مطالعاتی سند و سه دهه فعالیت شورای قرآنی در استان است.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت و هم افزایی شورای قرآنی استان با دبیرخانه این شورا باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم نهاد‌های مردمی و دولتی در استان در پایش راهبردی اجرای اقدامات سند، همکاری لازم را داشته باشند.

امسال سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان در سه بخش «آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش‌های عالی» برای یک دوره چهار ساله طراحی و تدوین شده که وظایف تمامی دستگاه‌های مرتبط در سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به صورت تفکیکی و به عنوان یک مسئولیت قانونی لازم‌الاجرا، مشخص شده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.