معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان گفت: امکان توزیع میوه شب عید از طریق سامانه‌های مجازی در زنجان فراهم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - جعفری گفت: در حال حاضر ۴ فروشگاه مجازی در استان زنجان در حال فعالیت بوده و ۲ فروشگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی برای ورود به عرصه خدمت رسانی هستند.

او می گوید: از این فروشگاه‌ها ۲ سامانه فعال و بومی استان است که دارای امکانات انبار و حمل ونقل مناسبی هستند و به عنوان سامانه‌های منتخب، در حال عرضه اقلام اساسی تنظیم بازاری با حمل و تحویل رایگان در درب منازل مردم استان هستند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان می گوید: شهروندان با توجه به شرایط کرونایی فعلی نیازی به مراجعه حضوری برای تأمین اقلام تنظیم بازار نداشته و می‌توانند با ثبت سفارش در یکی از این ۲ سامانه، متناسب با نیاز خانوار، کالای خود را بدون پرداخت هزینه حمل در درب منزل دریافت کنند.

جعفری با بیان اینکه این فروشگاه‌ها در حال حاضر برنج، شکر مرغ گرم و تخم مرغ و گوشت قرمز با نرخ مصوب تنظیم بازاری، در سبد عرضه دارند، گفت: یکی از فروشگاه‌ها در زمینه عرضه عموم اقلام فروشگاهی و تنظیم بازاری اعم از خشکبار و اقلام پروتئینی فعالیت داشته و دومی در زمینه توزیع خشکبار و میوه و تره بار فعالیت می‌کند.

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان امکان توزیع میوه شب عید نیز از طریق سامانه‌های مجازی و به قیمت مصوب تنظیم بازاری در استان فراهم شده و شهروندان می‌توانند به صورت غیر حضوری اقدام به خرید میوه شب عید کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.