درخواست قانونگذاران آمریکایی از بایدن برای عدم مداخله مستقیم در اوکراین

طیفی از قانونگذاران آمریکایی از بایدن خواستند تا پیش از دریافت مجوز از کنگره هیچ اقدامی علیه روسیه انجام ندهد.

باشگاه خبرنگاران جوان- قانونگذاران آمریکایی که گفته می‌شود از طیف‌های مختلف سیاسی هستند در نامه‌ای خطاب به جو بایدن نوشتند: ما از رییس جمهور می‌خواهیم قبل از هر گونه مداخله نظامی آمریکا در درگیری‌های میان روسیه و اوکراین اول مجوز کنگره را کسب کند.

به گفته پلیتیکو، در ادامه این نامه آمده است: مردم آمریکا باید قبل از هر گونه مداخله نظامی جدید در جریان جزئیات آن قرار بگیرند. اگر دولت شما (بایدن) می‌خواهد در درگیری‌های روسیه و اوکراین مداخله کند، کنگره آماده است تا در مورد پیامد‌های احتمالی آن و سناریو‌های پیش رو به مقامات دولتی مشورت بدهد. ما باید قبل از درگیری جدید نیرو‌های آمریکایی در بحرانی بین المللی، مردم آمریکا را نیز در جریان قرار دهیم.

در نامه ۴۳ قانونگذار آمریکایی همچنین آمده است: مقامات آمریکا به صراحت گفته اند امیدوارند دولت از مداخله مستقیم در درگیری‌های روسیه و اوکراین اجتناب کند، با این حال بایدن روز گذشته برخی تحریم‌ها را علیه دولت پوتین اعمال کرد.

قانونگذاران آمریکا گفتند: بررسی‌های کنگره نشان می‌دهد اگر شرایط سیاسی تغییر کند ممکن دولت بایدن رویکردی متفاوت در قبال روسیه اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار