در بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از طرح‌های سازمان توسعه، عمران و پارک طبیعت شهرداری تبریز بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه تفرجگاه عینالی تبریز تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آقای عابدین خرّم در جلسه شورای سازمان عون بن علی تبریز با بیان اینکه طرح‌های توسعه سازمان، نیازمند درنظر گرفتن اقتضائات گردشگری است، اظهار داشت: یک چشم‌انداز و نقشه راه مدونی لازم است تا اهتمام دستگاه‌ها معطوف بر اجرای طرح شود.

تهیه نقشه راه پیشرفت و تکمیل طرح‌های توسعه را کلید زده و در مدت زمان ممکن تدوین شود تا از اقدامات پراکنده و موازی دستگاه‌ها جلوگیری شود.

برای ادارات آب، برق و گاز ضرب‌العجل یک ماه تعیین کرد تا مطالعاتی درخصوص نیاز‌های زیرساختی انجام داده و هزینه‌های تامین را متناسب با فازبندی طرح‌های توسعه احصا کنند.

 اگر درآمد پایدار مبتنی بر سرمایه‌گذاری و دیگر روش‌های قانونی شکل نگیرد، اعتبارات دولتی و شهرداری کفاف اداره چنین مجموعه‌ای را نمی‌دهد.

 راه‌اندازی مجدد توربین‌های بادیِ مستقر در قله کوه و بهره‌مندی از برق پاک را مورد تاکید است و دامداری‌های غیرمجازی که در این محدوده شکل یافته، آسیب‌رسان بوده و هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگری ، طبیعت زیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.