در شبانه روز گذشته ۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی قربانی این بیماری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته  از ۲۵۹ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۱۴۸ بیمار و از ۵۵۸ آزمایش سریع ۲۶۵ مورد مثبت جدید کرونا و در مجموع از ۸۱۷ آزمایش ملکولی و سریع در استان ۴۱۳ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

به گفته او  از این تعداد ۵ مورد از بشرویه، ۲۲۷ مورد از بیرجند، ۱۱ مورد از خوسف، ۵ مورد از درمیان، ۱۹ مورد از زیرکوه، ۱۵ مورد از سرایان، ۱۹ مو رد از سربیشه، ۲۹ مورد از طبس، ۲۱ مورد ازفردوس، ۳۵ مورد از قاین و ۲۷ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

شریف زاده گفت:  هم اکنون  ۱۷۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۳۲ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی ۱ نفر وخیم گزارش شده است.

شریف زاده گفت: در شبانه روز گذشته ۵ مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۳۴۴ نفر افزایش یافت.

به گفته او در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۷۳ هزار و ۷۷۶ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۱۵ هزار و ۱۳۸ نفر دوز دوم ۱۹۲ هزار ۸۱۸ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۷۳۲ دوز رسید.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.