پیام‌های رسیده در تاریخ ۳ اسفند ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


گلایه متقاضیان از برگزاری آزمون دکتری
با توجه به آماربالای شیوع ویروس کرونا جای بسیار تعحب دارد که سازمان سنجش اصرار به برگزاری آزمون دکتری دارد. لطفا پیگیری کنید.


عیدی بیکاران تامین اجتماعی
درباره تاخیر در واریز شدن عیدی به بیمه شدگان بیکاری گزارش تهیه کنید.


جولان سگ‌های ولگرد در جیرفت
جولان سگ‌های ولگرد در شهرستان جیرفت مردم را کلافه کرده است و با وجود اینکه این موضوع در طول چند سال اخیر چندین بار به شهرداری اطلاع داده شد، اما نتیجه‌ای نداشت.


ثبت نام خودرو شرکت سایپا
من خودروی زامیاد از شرکت سایپا ثبت نام کردم، ولی وقتی ثبت نام می‌کنم می‌نویسد بررسی اطلاعات و بعد از آن هم می‌نویسد ظرفیت تکمیل شده است. لطفا پیگیری کنید.


گلایه مشتریان از قیمت بالای روی محصولات
سلام و خداقوت پوشک سایز ۶ مای بیبی را خریداری کردیم معمولا در مجیدیه با قیمت کمتر از مغازه‌های سطح شهر می‌توانیم پوشک بخریم، افق کوروش هم تخفیف‌های خوبی روی اجناس می‌دهد، ولی با کمال تعجب، قیمت روی بسته بندی در این فروشگاه با ۱۴۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.


پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه پیام نور
باتوجه پایان سال‌جاری متأسفانه پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه پیام نور در سال ۹۹ هنوز پرداخت نشده است چرا کسی جوابگو نیست؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
با سلام ، لطفا درمورد نصب کنتور انشعاب آب درمنطقه روستایی جهت متقاضیان رسیدگی تا آسان تر وبا تخفیف واگذار شود در برخی موارد ازطرف آبفا به جهت حصار و دیوار خانه وجدا سازی انشعاب انجام نمی گردد بانشکر
آخرین اخبار