فرمانده انتظامی خرمشهر بر جمع آوری تکدی گران به ویژه مهاجران در سطح این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : با بررسی های ماموران پلیس در سطح این شهرستان و پی بردن به مهاجرت موقت برخی افراد غیربومی به این شهرستان با هدف تکدی گری، جمع آوری و برخورد با آن ها در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.

به گفته این مقام انتظامی ۹۰ درصد جرایم موجود در خرمشهر را جرایم خرد اعلام کرد و گفت: پلیس این شهرستان سعی دارد با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و تداوم آن با ایجاد فضایی ناامن برای سارقان ،سرقت ها به کمترین میزان خود برساند.

او از برخورد قاطع با تیراندازی های شامگاهی و مراسمات خبر داد و گفت : هفته گذشته تیراندازی در یک مراسم عروسی در خرمشهر به قیمت دستگیری داماد و خانواده او و همچنین ضبط اسلحه های آن ها تمام شد.

سرهنگ سهرابی وجود احساس امنیت را از برقراری آن در جامعه مقدم تر خواند که برای تحقق آن گزارشات ارسالی و به موقع شهروندان هنگام مشاهده جرم یا موارد مشکوک لازم است.

فرمانده انتظامی خرمشهر به شهروندان نیز وعده داد در صورت نبود محدودیت های جاده ای برای سفر در روزهای نوروز امنیت کامل را با چندبرابر کردن گشت های پلیس در سطح شهر با هدف کاهش سرقت ها فراهم کند.

به علت شرایط کرونایی احتمال لغو سفرهای نوروزی با دستور ستادملی مبارزه با کرونا در سال جدید وجود دارد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.