نادعلی گفت: به هیچ عنوان در شهر تهران نباید هرکس هرکاری دوست داشت انجام دهد و انضباط را از بین ببرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا نادعلی گفت: برای زیست بهتر شهروندان در شهر تهران باید انضباط شهری رعایت شود و دستگاه‌ها آن را در پایتخت برقرار کنند، استفاده از معابر یکی از آن موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، محل‌های پارک ممنوع را وقتی در تهران نگاه می‌کنیم، از جهت تابلوها و کله قندی‌ها مشکل داریم و در ادامه مشکلاتی دیگر هم ایجاد می کند،  اینکه شهر رها شده باشد و برخی ها تابلوهای فیک درست کرده باشند و موجب دردسر شوند، شهرداری و پلیس نباید آن را تحمل کند.

نادعلی گفت: مجموعه های خصوصی، دولتی، حاکمیتی و... در این موضوع مسئولیت دارند و باید کاری کنند تا مردم راحت تر زندگی کنند، مشاهده می شود که وزارتخانه ها و برخی مجموعه ها  فضایی را برای پارک می خواهند که باید به نحوی باشد که حق معابر مورد استفاده شهروندان از بین نرود.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، به هیچ عنوان در شهر تهران نباید هرکس هرکاری دوست داشت انجام دهد و انضباط را از بین ببرد.

پیشتر حسینی نژاد مدیرکل ایمنی و ترافیک شهرداری تهران گفته بود که اگر تابلویی ضوابط فنی و مصوبه قانونی نداشته باشد رسیدگی و جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار