معاون راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر مجرد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان نام‌نویسی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مجید صالحی‌امیر گفت: تاکنون بیش از ۸۱ هزار نفر در استان همدان به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سامانه مربوطه نام نویسی کرده اند که بیش از ۳۳ درصد این افراد مجرد هستند.

در مجموع با احتساب ۱۸ هزار و ۴۰۰ متقاضی مسکن طرح «اقدام ملی و تولید مسکن» تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در استان همدان به عنوان متقاضی مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی نام نویسی کرده اند.

او در ادامه گفت: امکان نام نویسی افراد مجرد در سامانه این طرح همچنان فعال است و پس از پایان زمان ثبت نام، مرحله پالایش اطلاعات و راستی آزمایی متقاضیان آغاز می‌شود.

معاون مسکن، اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با تصمیم شورای ملی مسکن، نام نویسی در این طرح تا پایان اسفند تمدید شده و متقاضیان مسکن در استان همدان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح به نشانی www.saman.mrud.ir درخواست خود را ثبت کنند.

صالحی امیرگفت: براساس برنامه اعلام شده ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح‌ها طی ۴ سال در استان همدان ساخته می‌شود و در شهر همدان تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان، در دیگر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی نیز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.