فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری ۲۵ قم، ۲ نفر سارق شناسایی و دستگیر و به بیش از ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سرهنگ مرادحسین جعفریان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل و اماکن خالی از سکنه در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۲۵ پانزده خرداد و ایجاد نارضایتی اهالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم  گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری موصوف، در ساعات پایانی شب، فردی را در حال جا به جایی یک سری وسائل منزل مشاهده و او را دستگیر می‌کنند.

 سرهنگ جعفریان گفت:در برسی سوابق فرد دستگیر شده مشخص شد که او معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق متعدد کیفری است، بنابراین با هماهنگی دستگاه قضائی، منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار زیادی اموال مسروقه منازل، مغازه و داخل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که آن فرد به علت شغلی که داشته مورد اعتماد اهالی محل بوده و از طریق این شخص اهالی محل رصد شده و به محض خروج از منزل و یا مغازه، وارد املاک آن‌ها شده و اموالشان را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ جعفریان گفت: با همکاری متهم و با هماهنگی مقام قضائی، متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر و در مجموع به بیش از ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار