یک رسانه آلمانی انتقال مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم فنرباغچه ترکیه به هال سیتی انگلیس را مورد بررسی قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سایت آلمانی ligablatt با تحلیل انتقال موقت اللهیار صیادمنش از تیم فنرباغچه ترکیه به هال سیتی انگلیس، برنده‌ها و بازنده‌های این انتقال را مشخص کرد.

این رسانه آلمانی نوشت: فنرباغچه به طور موقت یکی از بااستعدادترین بازیکنان خود را به هال سیتی منتقل کرد. شاید این ملی پوش ایرانی نقش مهمی در فنرباغچه نداشت، اما این جدایی همچنان به باشگاه استانبولی آسیب می‌زند. 

اللهیار صیادمنش تا پایان فصل به صورت قرضی در باشگاه هال سیتی انگلیس حضور خواهد داشت. صیادمنش در هال سیتی می‌تواند دقایق بیشتری بازی کند که این امر به پیشرفت این بازیکن کمک می‌کند.

نشریه گاردین انگلیس او را به عنوان یکی از ۶۰ استعداد برتر جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است. صیادمنش اولین بازی ملی خود را برای ایران در ژوئن ۲۰۱۹ انجام داد و در پیروزی ۵ بر صفر ایران برابر سوریه در یک بازی دوستانه، جوان‌ترین گلزن تاریخ ایران شد.

آیا انتقال قرضی منطقی است؟

انتقال قرضی صیادمنش به هال سیتی سومین قرارداد قرضی این بازیکن ۲۰ ساله از استانبول است. اللهیار در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک تاثیرگذار بود. عملکرد او در اوکراین باعث شد که او در بین ۱۱ بازیکن منتخب لیگ برتر اوکراین برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ قرار بگیرد.

صیادمنش


اللهیار صیادمنش همیشه آرزوی انتقال به انگلیس را داشت. فنرباغچه در دراز مدت تمایلی به کنار گذاشتن استعدادی مانند اللهیار صیادمنش ندارد. اگر این مهاجم ایرانی توانایی خود را در هال سیتی نشان دهد و از آن استفاده کند، می‌تواند در انگلیس ماندگار شود.

آیا اللهیار صیادمنش می‌تواند در هال سیتی موفق شود؟

سوال اینجا است که آیا بازیکنی مثل صیادمنش می‌تواند در لیگ فیزیکی چمپیونشیپ موفق شود یا خیر. انتظار می‌رود اللهیار صیادمنش تاثیر کمی در نتایج هال سیتی داشته باشد. لیگ چمپیونشیپ انگلیس ممکن است برای این بازیکن ایرانی خیلی زود باشد. 

 خرید جدید هال سیتی

فنرباغچه مشتاق نگه داشتن بازیکن ایرانی در دراز مدت است. ماندن در انگلیس به پیشرفت این بازیکن کمک خواهد کرد. اگر او بتواند در انگلیس موفق شود، فنرباغچه فصل آینده یک مهاجم جوان مطمئن در تیم خود خواهد داشت. اللهیار صیادمنش و "مرگیم بریشا" (مهاجم ۲۳ ساله آلمانی فنرباغچه) می‌توانند زوج خوبی را در ترکیه تشکیل دهند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار