فرمانده سپاه شهرستان خنداب و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان محلات تکریم و معارفه شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - در دو مراسم جداگانه در خنداب و محلات فرمانده سپاه شهرستان خنداب و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان محلات تکریم و معارفه شدند.

تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب

در مراسمی با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی سرهنگ عبدالله قهاری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان خنداب معرفی و از سرهنگ حسین عزیزی فرمانده سابق قدردانی شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: دشمنان دنبال جنگ ترکیبی، منفعل کردن مسئولان، شبهه افکنی و ترویج یاس و ناامیدی در جامعه برای ملت ما هستند و غفلت از دستاورد‌های مهم نظام، کمرنگ کردن باور‌ها و ارزش‌ها و از بین بردن غیرت دینی ز مسائلی است که دشمنان به آن می‌پردازند که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب راه برون رفت از این توطئه‌ها جهاد تبیینی است.

تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان محلات

مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان محلات با حضور امامان جمعه محلات و نیم ور، حجت الاسلام فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرستان محلات برگزار شد.

در این مراسم و حجت الاسلام رضایی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان محلات معرفی و از خدمات سرهنگ حسین رضایی تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.