مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۸۳ واحد اداری استان از ابتدای آذرماه اخطاریه افزایش مصرف دریافت کرده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - اسماعیل مفرد بوشهری گفت: ۸۳ واحد اداری استان از ابتدای آذرماه سال جاری اخطاریه افزایش مصرف دریافت کرده و در نهایت هشت مورد آن‌ها نیز به قطع گاز منجر شده است.

 براساس بند (الف) ماده یک بخشنامه معاون ریاست جمهوری، تمامی سازمان ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی و نهاد‌های انقلابی موظف هستند تا در فصل سرد سال دمای محیط اداری خود را در بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد نگه دارند.

 بر حسب بند (ب) ماده ۲ همان بخشنامه، شرکت گاز مکلف به پیگیری اجرای دقیق بخشنامه در دستگاه‌های اجرایی موضوع بخشنامه بوده و در صورت رعایت نکردن دستگاه ها، پس از یک مرتبه اخطار کتبی، ضمن اعلام مراتب به استانداری، مطابق مقررات با دستگاه ذیربط برخورد لازم به عمل می‌آید.

 با توجه به تاکید صورت گرفته در بخشنامه معاون ریاست جمهوری، موارد بخشنامه از سوی شرکت گاز و همچنین توزیع نیروی برق مورد بازدید قرار گرفته و در صورت رعایت نکردن این موارد، مرتبه نخست اخطار داده شده و مرتبه دوم، گاز واحد قطع می‌شود و در صورت تکرار مجدد، برای معرفی مدیر مجموعه به مرجع رسیدگی به تخلفات انجام خواهد شد.

به گفته مفرد بوشهری، از ابتدای آذرماه ۱۰ هزار و ۴۰۶ مورد بازدید از دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی استان از سوی کارشناسان این شرکت به عمل آمده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تاکید کرد: مساله حایز اهمیت در خصوص مشترکان دولتی این است که براساس مصوبه هیات دولت در صورتی که مصرف این دسته از مشترکان از ۸۰ درصد میانگین مصرف آن‌ها در سال ۹۶ و ۹۷ بیشتر شود، کل مصرف دوره با ۵۰ درصد افزایش لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار