سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن از حضور احتمالی مهاجم ایرانی تیمش برابر تیم آرمینیا بیلفلد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که ماه ژانویه به تیم بایرلورکوزن پیوست شاید اولین بازی خود برای این تیم را شنبه هفته آینده برابر آرمینیا بیلفلد انجام دهد.

به گزارش سایت آلمانی ligainsider حضور سردار آزمون در ترکیب بایرلورکوزن آسان نیست. این بازیکن تازه وارد به دلیل مصدومیت رباط خود سرگرم تمرینات اختصاصی بود و در آخرین مراحل بهبود قرار داشت، اما به گزارش image این مهاجم به التهاب لوزه مبتلا شد و به همین دلیل حضورش در ترکیب بایرلورکوزن کمی عقب افتاد.

جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن درباره وضعیت سردار به نشریه image گفت: "او واقعاً به مدت سه روز در رختخواب افتاده بود و آنتی بیوتیک مصرف می‌کرد. این موضوع کمی اوضاع را عقب انداخت. شنبه و یکشنبه او فقط تمرینات سبکی انجام داد. سردار هنوز دو یا سه جلسه کار دارد تا او را در تمرین گروهی داشته باشیم. پس از آن خواهیم دید که وضعیت او چگونه است.

سیوانه گفت: با این حال، حضور در ترکیب تیم برای بازی شنبه مقابل بیلفلد دور از ذهن نیست. ممکن است سردار اواسط یا پایان هفته در قسمت‌های اول تمرینات تیمی شرکت کند. سپس خواهیم دید که او چه شرایطی دارد و آیا برای حضوری کوتاه مدت در دسترس است یا اینکه یک هفته بعد در دسترس خواهد بود. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار