به گفته لاشکی طرحی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است که معلمان غیر رسمی به ازای هر سال خدمت از نمره ویژه‌ای برخوردار می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان - احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش گفت: طرحی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است که معلمان غیر رسمی به ازای هر سال خدمت از نمره ویژه‌ای  برخوردار می شوند.

به گفته او  بیش از ۷۰ هزار معلم سال آینده بازنشسته می‌شوند. ما باید کمبود معلم‌ را از طریق آزمون استخدامی سال آینده جبران کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش می گوید معلمان خرید خدماتی از بیمه و عیدی کامل برخوردار می‌شوند با دستور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش ساعت کاری ۲۰ هزار معلم خرید خدماتی از ۴۴ ساعت به ۲۴ ساعت کاهش یافت و حقوق این معلمان نیز کسر نشده و طبق روال گذشته پرداخت خواهد شد. همچنین طبق این دستور این معلمان از بیمه و عیدی کامل نیز برخوردار می‌شوند.

او گفت:  رتبه بندی معلمان مشمول سرایداران و خدمتگزاران مدارس نمی‌شود، اما ما پیگیری افزایش حقوق آن‌ها از روش‌های دیگر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
آقاي لاشكي از باقيمانده مديران دولت گذشته است كه در حق نيروهاي 91 به بعد ظلم هاي فراواني انجام داده است در حالي كه اين آقا يكي از طرفداران تبديل وضعيت نيروهاي قبل 91 در مجلس بود سوال همه ما اين است واقعا فرق نيرو هاي قبل و بعد 91 چيست ؟؟؟؟ و چرا اين آقا همچنان در وزارت حضور دارند ؟؟؟؟
آخرین اخبار