مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: سیر مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی هندیجان افزایش یافته و ۵ بیمار کرونا در بیمارستان شهداء هندیجان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - دکتر داود رئیسی می‌گوید: بیشتر بیماران به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان شهداء درمان می‌شوند و ضمن آموزش‌های لازم برای قرنطینه خود و تماس نداشتن با اطرافیان، درمان و مراقبت‌های لازم خود را در منزل ادامه می‌دهند.

او گفت: با عادی انگاری شرایط از سوی مردم، طوفان ابتلا در هندیجان نیز ایجاد شد و پیش بینی می‌شود این افزایش ابتلا و بستری در روز‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

آقای رئیسی تاکید کرد که بیماران بستری شده در بخش کرونای بیمارستان شهداء همگی از افرادی هستند که واکسن کرونا را تزریق نکرده یا ناقص تزریق کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان به مردم توصیه کرد: استفاده مستمر از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در تجمعات در کنار واکسیناسیون کامل مهمترین اقدامات در برابر بیماری کرونا است.

این مقام مسئول همچنین از شهروندان عزیز هندیجانی تقاضا کرد هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان نیز دیشب جانباختگان کرونا را در موج جدید، افرادی دانست که واکسن تزریق نکرده اند یا در دریافت آن کوتاهی کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.