هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در  مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر گفت:رسانه دیگر ابزار معمولی نیست و می‌تواند بسیاری از موارد را متحول کند، امروز سیاست، اقتصاد و مسائل اجتماعی را رسانه تغییر می‌دهد و در همه جا نقش آفرینی می‌کند.

به گفته او رسانه هم استکبار را جا می‌اندازد و هم مبارزات ضد استکباری را دنبال می‌کند، مهم این است که ما کجا و در کدام جبهه قرار داریم.

جان‌نثاری با تاکید بر اینکه امروز رسانه در کنار دیگر مسائل نیست بلکه اصل مطلب و به تنهایی معرفی می‌شود، یادآور شد: رسانه خط اول و مخاطب اصلی این صحبت است که باید نقش آفرینی کند.

در ششمین جشنواره ابوذر، حدود ۹۰۰ اثر از طریق سامانه دریافت شد و نزدیک به ۶۰ رسانه در این جشنواره شرکت کردند و حدود ۱۲۰ نفر خبرنگار آثار خود را ارسال کردند که در مراسم اختتامیه از آثار برتر در حوزه های مختلف تقدیر شد.

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان نیز در این جشنواره خوش درخشیدند،  خانم‌ها سولماز محمدی و محدثه محمدی عناوین برتر بخش گزارش تلویزیونی و خانم برهانی عنوان برتر بخش تیتر را به دست آوردند.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، پیش از ظهر امروز در نگارستان امام خمینی با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان و مسئولان بسیج رسانه و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.