نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر جهاد تبیین از طریق علم، فرهنگ، معرفت و هنر تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست با مدیران فرهنگی استان با تاکید بر تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر جهاد تبیین و مقابله با رسانه‌های معاند از طریق علم و فرهنگ و معرفت و هنر مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

چراغ انقلاب توسط امام (ره) روشن و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای هدایت می‌شود و روشنی بخش نظام مقدس شده است؛ دشمنان انقلاب درصدد خاموش کردن این چراغ و حذف این نظام اند و تمام تلاششان نا امید کردن و بدگمان کردن مردم به نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان با دروغ پردازی رسانه‌ای می‌خواهند مردم را به مسئولان نظام بدبین کنند و دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال ببرند؛ تبیین جهاد رسانه‌ای و تبلیغی در عرصه بین المللی وظیفه همگان است و این موضوع فقط با علم و معرفت، هنر، تلاش و مجاهدت محقق خواهد شد.

دلشادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم در این نشست مخاطبین و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه را فصل الخطاب قرار داد و مطالب زیر را عنوان کرد.

تبیین جهاد که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند جدید نیست و سال‌ها بر آن تاکید داشته اند، اما به واقع ما غفلت کرده ایم و اکنون هم دیر نشده باید همه به وظایف دینی، اخلاقی، فرهنگی و سیاسی خود عمل کنند و این موضوع یک آزمون است.

دشمن دنبال تحریف واقعیات نظام است و ما با عقلانیت، عواطف، دلسوزی و شفاف سازی می‌توانیم توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنیم و هنر بهترین وسیله برای مقابله با تهدیدات و مقصورات دشمن است.

دلشادی گفت: آگاهی بخشی یکی از رسالت رسانه هاست و ما باید با جهاد تبیین و با منطق قوی و عقلانیت تهاجمی عمل کنیم امروز عمل تدافعی جواب نمی‌دهد.

در این نشست برخی از مدیران، هنرمندان و صاحب نظران هم نظرات و راهکار‌هایی برای مقابله با دشمنان ارائه کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.