مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳ میلیون و ۶۱۶ هزار تن کالا در استان جابجا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - کلیم اله وثوقی گفت: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در بازدید از شرکت حمل و نقل پارس آباد گفت: محصولات کشاورزی، سیمان، آهن آلات، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالا‌های جابجا شده استان در ۱۱ ماه گذشته است.

وثوقی وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می‌کند.

او از تلاش‌های شبانه روزی ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده سخت کوش در بخش حمل و نقل کالا قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به صدور ۳۳۱ رای در جهت رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها وناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان گفت: در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ به تخلفاتی هم، چون عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پرداخت کرایه رانندگان، اخذ بارنامه، رعایت نکردن ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ، توقف اتوبوس‌ها در میادین، واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی رسیدگی می‌شود.

وثوقی از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.