معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات معیشتی و درمانی جامعه ایثارگری و خانواده شهدا باید در اولویت مدیر کل جدید این نهاد باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - هاشمی مهر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های شهدا عزت و آبروی دنیا و سعادت اخروی را برای ما دارند که باید به آن ها احترام بگذاریم.

او گفت: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، طی سال های اخیر به لحاظ معیشتی و درمانی و همچنین اشتغال با چالش ها و مشکلاتی مواجهند و انتظار دارند به تدریج این مطالبات توسط مسئولان رفع شود.

هاشمی مهر با اشاره به وجود برخی مشکلات پیش روی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: برخی قبور شهدا هنوز جاده دسترسی ندارند و برخی نیز هنوز مرمت و بازسازی هم نشده اند که لازم است مدیر کل جدید این دو موضوع را مد نظر داشته باشد.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این مراسم گفت: عزت و افتخار ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

پاکدل با اشاره به اینکه باید آیین های فرهنگی در گلزار های شهدا برگزار شود گفت: بنیاد شهید باید همچون گذشته از معتمدان معین برای نظارت بر قوانین امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی استفاده کند.

او با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران باید در اولویت کاری قرار بگیرد گفت: مسکن، اشتغال و ارتقای معیشت از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۷۵ درصد کارکنان بنیاد شهید سراسر کشور جامعه ایثارگری است.

او گفت: همواره بین موسسات زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران توصیه شده است تا زمانی که ایثارگر وجود دارد غیر ایثارگران جذب نشوند.

در این مراسم رضا پارسیان نژاد به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات فتاحیان سرپرست پیشین این اداره قدردانی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.