کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از مهلت ۷۲ ساعته برای درج قیمت بر روی کالا‌های مشمول طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها خبرداد.

عباس اخوان گفت: در صورت درج نکردن قیمت بر روی کالا‌های مشمول از سوی صاحبان واحد‌های صنفی، پس از موعد مقرر مجازات سنگین برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

او گفت: تا زمانی که قیمت تولید بر روی کالا‌های مشمول طرح "شفاف‌سازی قیمتها" به صورت صد در صد درج نشود، مردم سرگردان بوده و متضرر خواهند شد، بنابراین اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید نسبت به درج قیمت بر روی کالا به نحوی که در معرض دید مصرف کنندگان قرار گیرد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزار و ۳۰۹ قلم کالا در گروه‌های مختلف مشمول اجرای طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها از طریق درج قیمت تولید بر روی کالا هستند که این اقدام تاکنون برای ۶۱۸ قلم کالا اجرا شده و ۸۴ واحد تولیدی مشمول این طرح شده‌اند.

اخوان گفت: بازرسان این سازمان با مشارکت اتاق اصناف بر اجرای این طرح بویژه در نقاط پرتردد مشهد نظارت می‌کنند.

او گفت: صاحبان صنوف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید در قالب یک الگوی یکسان که سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار آنان قرار می‌دهد، نسبت به درج قیمت تولید بر روی کالا‌ها اقدام کنند تا قیمت‌ها برای مصرف کنندگان ملموس باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.