معاون قضایی دادستان کل کشور تولید کنندگان را سرداران جنگ اقتصادی خواند و حمایت از آن‌ها را وظیفه همگان، به ویژه قوه قضائیه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سعید عمرانی در بازدید از گروه صنایع غذایی آرد جرعه به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان و فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر گفت: باید تندیس صنعتگرانی همچون مدیر مجموعه آرد جرعه را ساخت و در یکی از میادین شهر اصفهان نصب کرد.

صنعتگران می‌توانند بدون داشتن دغدغه، یک زندگی لوکس برای خود درست کنند، ولی آن‌ها به یاری حاکمیت آمده و امر خطیر تولید را بر عهده گرفته اند، پس باید پاس داشته شوند.

او گفت: امنیت غذایی مردم یکی از موراد مهمی است که اگر به آن توجه نشود، باعث ترس مردم نسبت به سلامتیشان می‌شود و همین مسئله می‌تواند نا امنی ایجاد کند، لذا تولید در همه بخش‌ها به ویژه در بخش مواد غذایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این که از تولید کنندگان حمایت شود، وظیفه حاکمیت بوده و قوه قضائیه نیز به طور جدی در این مسیر گام گذاشته وهر کسی که بخواهد برای صنعت به جای مانع زدایی، مانع تراشی کند سر و کارش با دستگاه قضایی خواهد بود.

عمرانی می‌گوید برای ما مهم است که چرخ کارخانه‌ها بچرخد و نفس آن‌ها بند نیاید و آنچه ما در دستگاه قضایی دنبال می‌کنیم، این است که هیچ چرخ تولیدی از چرخش نائیستد و هیچ کارگری از کار بیکار نشود.

اکنون اقتصاد و معیشت مردم مستلزم کار جهادی است و باید سنگ‌های پیش پای تولید کنندگان برداشته شود.

به گفته عمرانی در گروه صنایع غذایی آرد جرعه تولید کنندگان دسترنج کشاورزان را به یک محصول لطیف تبدیل می‌کنند و متاسفانه طی سال‌های اخیر قدر این تولید کننده دانسته نشد و اکنون همه باید دست در دست هم بدهیم تا اتفاقاتی که برای این مجموعه خواسته یا ناخواسته افتاده است، جبران شود.

او به این نکته اشاره کردو گفت: تا چندی قبل این سربازان وسرداران بودند که در جنگ برابر دشمنان ایستادگی می‌کردند و امروز معادلات جنگ تغییر کرده است اما در شرایط کنونی این تولید کنندگان هستند که برابر دشمن ایستاده و من اطمینان دارم که دشمنان ما برای تک تک کارخانه‌ها و مراکز تولیدی برنامه مخرب دارند تا جلوی گردش چرخ آن‌ها را بگیرند.

در دستگاه قضایی ما دنبال این هستیم که زوایای پنهان و تاریک اقتصاد را مدنظر قرار دهیم و در نشست‌های مشترکی که با مسئولان وزارت صمت داشتیم، یک طرح موثر تحولی مطرح شده است که می‌تواند بخشی از بارمالی بازار را کاهش دهد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: مسئولان باید سفره‌های مردم را درست کنند و معیشت را برای مردم آسان سازند، اما در شرایط کنونی اولویت تثبیت قیمت هاست تا در مراحل بعدی شکستن و کاهش آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در مراسمی که روز ۲۷ آذرماه به مناسبت راه اندازی دوباره این مجموعه پس از ۹ سال به دلیل مانع تراشی‌های برخی برگزار شد گفت: این مجموعه یکی از مراکز مهم نگهداری و ذخیره گندم استان بوده و جنبه استراتژیک دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.