پیام شما شهروندان عزیز در مورد خبر بسته بودن راه روستایی "بیشه خزان" شهرستان الیگودرز توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -  شما شهروندان عزیز در مورد  خبر بسته بودن راه روستایی "بیشه خزان" شهرستان الیگودرز پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

  این روستا در مسیر گردنه آبشار در محور الیگودرز به بزنوید قرار دارد که به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و کوهستانی بودن، از مناطق سردسیر و برفگیر شهرستان الیگودرز به شمار می رود و با توجه به گستردگی حوزه شهرستان علیرغم تلاش شبانه روزی و بدون وقفه تیم های راهداری معمولا با طولانی شدن بارش ها بسته شدن گردنه ها و راه های روستایی در این شهرستان اتفاق می افتد.

لذا با توجه به تداوم بارش برف از پنج شنبه ۲۸ بهمن   تاکنون در این شهرستان و بسته شدن گردنه های نمک و آبشار، تلاش همکاران ابتدا بر بازگشایی این گردنه ها که راه ارتباطی تعداد زیادی روستا از جمله بیشه خزان هستند و سپس بازگشایی راه های روستایی مسیر با اولویت تعداد خانوار متمرکز شده است.

با این حال علیرغم بارش شدید برف در بامداد امروز دوم اسفند در حال حاضر تیم های راهداری برای بازگشایی روستای مذکور اعزام شده اند و تا پایان امروز بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.