دومین مرحله از قرعه کشی "یک دستگاه خودروی کوییک" در مجتمع فرش زندیه شیراز و با حضور بازرسان اتاق اصناف استان فارس، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرایط شیوع کرونا، برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیرازطی مراسمی با حضور بازرسان اتاق اصناف فارس و با اجرای سید علی ضیاء، دومین مرحله قرعه‌کشی فرش زندیه در شیراز انجام و برنده یک دستگاه خودروی کوئیک، مشخص شد.

این مراسم که به دلیل وضعیت قرمز شهرستان شیراز و شیوع گسترده بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد، نیوشا ضیغمی، سپند امیرسلیمانی بازیگران سینما و حسن ریوندی استندآپ کمدین و مجری مشهور، حضور داشتند و هر یک از کیفیت و ماندگاری فرش زندیه سخن گفتند و تاکید کردند که کیفیت نخ‌ها و الیاف‌های مصرفی در بافت فرش زندیه تضمین شده و استودیو طراحی زندیه با سبکی نو و متفاوت، فرش‌ها زیبایی از اقلیم فارس طراحی نموده و در این مجموعه یافت می‌شود.

مارینا گودرزی برنده و مشتری خوش‌شانس نخستین قرعه کشی خودروی کوئیک نیز در این مراسم، گفت: هیچ وقت باور نمی‌کردم چنین جایزه‌ای را ببرم و زمانی هم که از فرش زندیه با من تماس گرفتند و اعلام شد که برنده قرعه کشی هستم برایم قابل باور نبود و از خوشحالی شوکه شدم.

او علت خرید از مجموعه فرش زندیه را تنوع، اصالت و کیفیت و قیمت اعلام کرد و گفت: به محض ورود به این مجموعه کار خرید را برایم راحت‌تر کرد و پیشنهادم به تمامی همشهریان عزیز این است که حتما برای خرید مطمئن که سالیان سال برایشان عمر کند و از کیفیت و زیبایی آن کم نشود؛ سری به فرش زندیه شیراز بزنند.

دومین مرحله قرعه کشی فرش زندیه، از بین تمام کسانی که طی فرجه زمانی دهم دی ماه تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فرش خرید کرده بودند، انجام و داریوش کهن برنده خوش شانس یک دستگاه ماشین کوییک شد. همچنین ۵ مشتری دیگر از جمله آقایان حمیدرضا هاشمی، فیروز عباسی، خسرو مقدسی، محسن خانی و احسان مشک سار به قید قرعه یک پلاک طلا برنده شدند.

مجتمع فرش زندیه شیراز بزرگترین مرکز فرش جنوب کشور محسوب می‌شود که عرضه کننده محصولاتی اصیل و با کیفیت در بازار فرش بوده و سال‌هاست مورد توجه عمده مشتریان قرار دارد؛ نکته متمایز این مجموعه آنست که تمامی محصولات به قیمت کارخانه و با اقساط بلند مدت عرضه می‌شود.

محصولات ارائه شده در مجتمع فرش زندیه شیراز، سوغاتی ارزشمند و ماندگار برای مسافران به شمار می‌رود؛ فرش‌هایی با طراحی خاطره‌انگیز ایرانی و با طرح‌های مدرن که محصول تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی است.

این مجتمع طی سال‌های فعالیت موفق به حرکت در راستای شعار سال شده است به گونه‌ای که توانسته زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای ۵۰۰ نفر فراهم کند.

مشتریان عزیز فرش زندیه به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید به صورت آنلاین از سایت زندیه www.zandiehcarpet.com یک امتیاز و به ازاء هر ۵۰۰ هزار تومان خرید حضوری یک امتیاز دریافت کرده و امکان شرکت در قرعه کشی خودرو را با انجام خرید از بین محصولات متنوع عرضه شده، کسب می‌کنند.

مشتریان این امکان را دارند که برای شرکت در قرعه کشی، خودرو، از بین تمامی محصولات موجود در سایت، خرید خود را انجام دهند.

مراسم سومین قرعه کشی، این بار برای یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و تمامی مشتریانی که از تاریخ دهم آبان امسال، اقدام به خرید از مجتمع فرش زندیه کرده باشند، در قرعه کشی پایانی شرکت داده می‌شوند و شانس مجدد برای برنده شدن خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
هفته گذاشتم ی سمند سوقط کرده بود تنگه ابولحیات امروزم روزی نیست که حادثه نباش در جاده های فارس دیشبم اخبار از پیچ خطر ناک جاده مرودشت کامیروز و یکی از شهرواندان میگفت که از این جادرو سال پنجا متر اسفالت میکردن تا حالا تمام شده بود از ۱۳ سال پیش قرار بوده درستش کنن اما هنوز نا مشخص
آخرین اخبار