هفته ملی سلامت مردان ایران از یکم تا هفتم اسفند ماه در سال‌جاری با شعار "مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری کرونا، محافظت جمعی" نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - از سوی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شعار هفته ملی سلامت مردان ایران با عنوان "مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری (کرونا)، محافظت جمعی" از یکم تا هفتم اسفند اعلام شده است.

امسال این هفته با هدف تلاش برای افزایش آگاهی مردان و تشویق آنان به مشارکت در توسعه برنامه‌های بهداشتی پایه و واکسیناسیون که می‌تواند به عبور جامعه از این بحران کمک کند، برگزار خواهد شد.

بر اساس روز شمار هفته ملی سلامت مردان، یکم اسفند با عنوان " باور‌های نادرست در زمینه واکسیناسیون علیه کووید ۱۹"، دوم اسفند "پاندمی کووید ۱۹ و سلامت روان مردان" ، سوم اسفند" سلامت باروری مردان و جوانی جمعیت"، چهارم اسفند" مؤلفه‌های اجتماعی مرتبط با سلامت مردان"، پنجم اسفند" کنترل عوامل خطر کرونا در محیط کار"، ششم اسفند" سواد سلامت و نقش آن در سلامت مردان" و هفتم اسفند" نقش شیوه زندگی سالم در پیشگیری از سرطان‌های شایع مردان" نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.