سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران از باشگاه راجا کازابلانکا مراکش هم اخراج شد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  با اعلام باشگاه راجا کازابلانکا مراکش، مارک ویلموتس از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. پ

ویلموتس که نزدیک به سه ماه در تیم راجا حضور داشت، با عملکرد خود صدای هواداران تیم  را بالا برد و این اعتراض‌ها در نهایت به اخراج مربی بلژیکی منجر شد.

ویلموتس در ۱۱ دیداری که روی نیمکت راجا در تمام مسابقات حضور داشت، تنها چهار پیروزی کسب کرد که دو برد در لیگ قهرمانان آفریقا بود. او در چهار بازی به تساوی رسید و سه شکست را متحمل شد.

این مربی همچنین در فینال سوپرکاپ آفریقا برابر الاهلی مصر شکست خورد. تیم راجا در لیگ مراکش هم با ۳۱ امتیاز و هشت امتیاز کمتر از تیم الوداد در رده دوم قرار دارد و شانس قهرمانی این تیم کمرنگ شده است.

ویلموتس پیش از این در تیم ملی ایران حضور داشت، اما مدت حضور او در ایران هم به یک سال نرسید. این مربی بلژیکی بعد از گذشت چیزی نزدیک به هفت ماه حضورش در ایران، قراردادش را فسخ کرد و شکایتی ۶ میلیون یورویی برای گرفتن غرامت از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا کرد.

ویلموتس از تیم مراکشی هم اخراج شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسام
۱۸:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
بایدازاقای تاج وکفاشیان بازخواست شود وبعنوان متهم به دادگاه برده شوند اگر این کار را به پلیش فتا واگاهی سپرده شو دوبه انها اختیار کامل داده شودمشخص خواهد شد پولهای میلیاردی که درزمان این دونفر درفدراسیون فوتبال وکمیته ملی المپیک واردشده کجا رفته وکجاخرج شده تاریخ یادندارداین درامدهای چند هزارمیلیاردی که از تبلیغات وحق پخش ودورزمین وصدها راه دیگرکه فقط خودشان میدانندچقدر دزدی شده است یکی ازراهای دزدی بستن قراردادسوری میلیاردی با ویلموتس ودرپشت پرده یک چهارم یا یک پنجم قراردادمتعلق به ویلموتس وبقیه توجیب اصلا وجود دلالها دراطرف فدراسیون ومربی وبازیکن خارجی همین است تا با واسطه گری وگاوبندی ازبیت المال دزدی کنند وجیب خودشان راپرکنند ودرحال حاضر در اروپا به ریش ملت میخندند وباپولهای دزدی عشق وحال میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
اصلن کار این ویلموتس همین است .فقط کلاهبرداری . او به هر کشوری که میرود مخصوصا کاری میکند که اخراجش کنند تا بتواند از فدراسیون ان کشور خسارت بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
باید از کره زمین اخراج بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
فدراسیون فوتبال ایران را که خوب سرکیسه کرد .آقای تاج عجب قراردادی بست .لااقل یک حقوقدان میبرد که سرش مثل تیم مذاکره کننده برجام سرملت کلاه نره .سوئ مدیریتها در کشور در این سه دهه اخیر غوغا کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عجب دهنی از فدراسیون فوتبالمون سرویس کرد // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار