افتتاح یازدهمین شعبه موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی

یازدهمین شعبه موسسه آبشار عاطفه‌های استان مرکزی در شهر جاورسیان خنداب آغاز به کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - با حضور برخی مسئولین شهرستان خنداب شعبه سیدالشهداء موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهر جاورسیان خنداب افتتاح شد.

مینا مرجانی، مدیر امور شعب آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اراک در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی تا کنون با ۱۰ شعبه فعالیت می‌کرد که با افتتاح این شعبه به یازده شعبه رسید.

این خیریه با هدف محرومیت زدایی در سطح استان مرکزی فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته حدود ۴ هزار نیازمند را زیر حمایت قرار دهد.

خدمات تحصیلی، درمانی، تهیه جهیزیه، سبد معیشتی و تهیه مسکن برای مددجویان و... به نیازمندان از جمله اقدامات مهم این موسسه خیریه است.

مدیر امور شعب آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی در پایان گفت: تصمیم بر این شده علاوه بر سبد معیشتی شامل اقلام ضروری و لوازم التحریر و پوشاک، ماهانه مبلغی نیز به حساب نیازمندان واریز شود.

بیست و هفت بهمن ماه امسال به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها ۲۴ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان‌های خمین و فراهان و محلات اهداء شد.

فروردین ماه امسال هم در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در رزمایش کمک مومنانه ۷۰۰ بسته کمک معیشتی به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.