مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه بلند مرتبه شهرک قدس با ۷۲۳ واحد در شهر زاهدان به سرعت آغاز و با عقد قرارداد با پیمانکار دارای رتبه کشوری در حال اجراست.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - بیک مداح گفت: عمده فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این طرح در شهر‌های زیر یک صدهزار نفر جمعیت استان متمرکز است و ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌های کوچک توسط بنیاد مسکن کشور در دست اجراست.

او می گوید: هزینه ساخت هر واحد توسط آورده متقاضی و تسهیلات ملی تامین میشود که مبلغ تسهیلات هر واحد در این طرح ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده که در قالب مشارکت در ساخت توسط بانک مسکن پرداخت می‌گردد و ۲ هزار و ۳۹۰ متقاضی طرح‌های اقدام ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، واریز وجه انجام داده اند.

او گفت:  طرح اقدام ملی در ۷ شهر استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجراست که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و استقبال مطلوب از آن سبب شده است ۲ هزار و ۲۵ واحد درقالب ۵۷ پروژه در سطح استان جهت اجرا برنامه ریزی شود.

به گفته مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با پیگیری‌های مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان ۴ هزار و ۱۹۴ هکتار زمین در شهر‌های مختلف به این طرح اختصاص یافته است.

بیک مداح  به پروژه شاخص طرح اقدام ملی در استان اشاره کرد و گفت: پروژه بلند مرتبه شهرک قدس با ۷۲۳ واحد در شهر زاهدان به سرعت آغاز و با عقد قرارداد با پیمانکار دارای رتبه کشوری در حال اجراست.

او همچنین با اشاره به تامین مصالح و ویژگی‌های واحد‌های احداثی در طرح اقدام ملی گفت: با شرکت سرمایه گذاری مسکن در خصوص خرید و تامین مصالح مورد نیاز پروژه‌های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن توافقات لازم صورت گرفته است و این واحد‌ها با نظارت مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار