وزارت خارجه روسیه از آمریکا خواست درباره هشدار به شهروندان آمریکایی درمورد احتمال وقوع حملات تروریستی در روسیه توضیح دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت امور خارجه روسیه از ایالات متحده خواست توضیحاتی درباره هشدار سفارت آمریکا در مسکو به شهروندان آمریکایی درمورد احتمال وقوع حملات تروریستی در روسیه بدهد.

سفارت آمریکا در مسکو در هشداری به شهروندان آمریکایی در روسیه، به آن‌ها توصیه کرده است که به دلیل احتمال وقوع حملات تروریستی این کشور را ترک کنند.

هشدار سفارت آمریکا حتی سفیر سابق ایالات متحده را متعجب کرد

خبرگزاری ریانووستی نوشت هشدار سفارت آمریکا در مسکو در مورد «حمله احتمالی به مراکز خرید، مترو و ایستگاه‌های راه آهن» حتی مایکل مک فول، سفیر سابق ایالات متحده در روسیه را متعجب کرد.


بیشتر بخوانید:


سفیر سابق آمریکا در روسیه در توییتی در این باره نوشت: «این بسیار غیرعادی است. من نمی‌توانم به یاد داشته باشم که چنین پیامی هرگز ظاهر شده باشد. به جز یک مورد که محل اقامت ما در خانه اسپاسو شاهد تظاهرات بود و ما به مردم گفتیم که از این منطقه اجتناب کنند.»

ادعاهای آمریکا مبنی بر احتمال حملات تروریستی در مناطقی از روسیه با توجه به مناقشه اوکراین، به این‌جا خلاصه نشده و آمریکا و کشور‌های غربی عضو ناتو با فضاسازی رسانه‌ای روسیه را به حمله قریب‌الوقوع به اوکراین متهم می‌کنند و حضور نیروهای نظامی خود را در شرق اروپا افزایش داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار