فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس ۹ نفر از عاملان زورگیری و سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند و ۱۴ فقره سرقت کشف شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری  گفت: پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی و انتظامی سطح استان در بررسی پرونده‌های زورگیری و سرقت‌های مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۹ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های زاهدان، چابهار، ایرانشهر، بمپور، زابل با هماهنگی قضائی در عملیات‌های مقتدرانه این افراد سابقه دار را دستگیر کردند.

او گفت: در این رابطه علاوه برکشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، هشت دستگاه تلفن همراه مسروقه و مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی سلاح گرم و سرد کشف شد.

سردار طاهری گفت: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده ۱۴ فقره سرقت مسلحانه و به عنف شامل، ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت، هشت فقره سرقت تلفن همراه و چهار فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

او گفت: ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی  پلیس سیستان و بلوچستان اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرائم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش ارتقای امنیت اجتماعی را با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار