مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - میلاد فرخان گفت: هزار و۴۹۰ میلیارد ریال امسال و ۹۰۰ میلیارد ریال پارسال از سوی امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و آبادانی مناطق مختلف استان پرداخت شده است. 

او گفت: از مبلغ پرداخت شده امسال افزون بر هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مابقی از محل آلایندگی تامین اعتبار شده است.

فرخان با اشاره به اینکه پرداخت این اعتبار به توسعه خدمات عمرانی و رفاهی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کمک شایانی کرده است گفت: ۹۱۷میلیارد و ۷۵۳میلیون ریال از این مبلغ به شهرداری های استان پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: در  ۱۰ ماه نخست امسال همچنین ۸۸ میلیاردو۸۹۲میلیون ریال به مناطق عشایری و بیش از ۳۲۳ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و ۵۱ میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

او درآمدهای پایدار مالیاتی را ظرفیت خوبی برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مجموعه امور مالیاتی در این استان برای تحقق اهداف محوله متحمل تلاش مضاعف شده است.

فرخان گفت: توزیع این اعتبارات به شهرداری ها، روستاها و مناطق عشایری بیانگر نقش مهم وصول مالیات از صاحبان ثروت و درآمد برای توسعه خدمات رفاهی و عمرانی جامعه است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.