مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از حضور ۴ داور از استان در آزمون شفاهی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام امیری گفت: آزمون شفاهی مرحله مصاحبه از دومین دوره «طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم» از دیروز به صورت برخط با داوران مستقر در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور آغاز شده است و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.

در این مرحله شرکت‌کنندگان در بخش‌های تجوید، صحت حفظ، صوت، لحن و وقف و ابتدا حضور دارند.


بیشتر بخوانید


در دوره دوم طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم، ۴۱ داور از استان به سازمان معرفی شدند و مدارک خود را ارسال کردند که ۶ نفر موفق شدند مراحل ارزیابی را پشت سر گذاشته و در مرحله شبیه‌سازی مسابقات قرآن حضور داشته باشند و ۴ داور به آزمون شفاهی این مرحله راه یافتند.

بر اساس اعلام سازمان اوقاف، خورشید عباسی و معصومه یوسفی در حُسن حفظ و زهرا سلیمی بنی و محمد شهریاری در وقف و ابتدا اسامی داوران راه‌یافته استان به آزمون شفاهی مرحله شبیه‌سازی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن هستند که داوران رشته حُسن حفظ روز گذشته ۳۰ بهمن‌ماه آزمون خود را پشت سر گذاشتند و داوران رشته وقف و ابتدا سه شنبه ۳ اسفندماه در آزمون شفاهی به‌صورت مجازی حضور می‌یابند.

در دوره اول طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن سازمان اوقاف دو داور از استان موفق به طی تمامی مراحل آزمون و اخذ مدرک تخصصی داوری شدند.

بر این اساس، تهمینه رئیسی و زینب نجفی دو داور استان بودند که چندی پیش احکام داوری خود را در مراسمی دریافت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار