حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی گفت:هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است و تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج گفت: ما همه دغدغه‌مند اسلام هستیم و باید اساس برنامه راهبردی اسلام که «تبیین» است را مدنظر داشته باشیم و در این راستا از زبان هنر بهره بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی گفت: ما همه دغدغه‌مند اسلام هستیم و باید اساس برنامه راهبردی اسلام که تبیین است را مدنظر داشته باشیم.

او گفت: دشمن در جنگ روایات و رسانه‌ای می‌خواهد افکار جوانان را منحرف کند و در این عرصه تنها راه علاج تبیین است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی می گوید: علمای اهل سنت و اهل تشیع باید پرچمدار تبیین باشند و امروز که تلاش دشمنان برای ناامید کردن جوانان گسیل یافته است باید تلاش ویژه‌ای در عرصه تبیین داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی با اشاره به کتاب «عصر‌های کریسکان» و کتاب دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه تبیین، گفت: مطالعه این دو اثر ارزشمند را به مبلغان دینی و همه اقشار مختلف مردم پیشنهاد می‌کنیم.

او در ادامه سخنان خود گفت: ما خادم مردم هستیم و با حجت الاسلام والمسلمین رازیانی عهد کردیم که با تمام توان به مردم کردستان خدمت نمائیم و امیدواریم علما و روحانیون منطقه، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، خانه‌های قرآنی و نخبگان این استان در عرصه جهاد تبیین یاریگر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان نیز در استان کردستان تقدیر کرد و گفت: بهره‌مندی‌ها از فرهیختگی این روحانی توانمند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.